![]() |
Svenska snapbacktjänster får gärna skicka ett PM till mig eller annonsera sina tjänster här!
Skriv gärna pris, om det bara är en som kan registrera ett visst domännamn via Er, samt vilken success rate ni haft (om ni nu har någon sådan statistik). |
Eftersom det här var uppe på WN för inte så länge sedan, se även föregående tråd om "nattliga" ombud. Förutsatt att det som eftersöks är snapback av .se-domäner.
|
Citat:
jag har läst den där tråden, men den gav inte så mkt.. samt att jag tappade bort dem som skickade PM till mig. därav min nystartade tråd! |
För att förenkla det hela, här kommer en lista med dom tjänster som det pratats om:
Dinegen.se - 280 kr Internetnamn.com - 495 kr NameISP.se - 600 kr Neware.se - 240 kr Registrera-doman.com - 824 kr alla priser är exkl. moms. |
Citat:
|
Citat:
|
kommer ev posta en tråd om oseriösa snapname företag snart..
|
Citat:
|
Citat:
|
Vad händer om 2 eller fler personer lägger en backorder på samma domän hos samma företag, t.ex. hos dinegen.se. Vad är det som avgör vem som får den? Eller 2 personer kanske inte kan lägga backorder på samma domän hos ett företag?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson