![]() |
Då var det dags igen. Ännu ett projekt (nästan) rott iland. Det finns lite en del småsaker att fixa till samt att css-dokumentet bör korrekturläsas, men jag vill ändå höra vad ni har att säga om detta. En topdomän är eventuellt på gång och texterna på sidan skall revideras innan sidan sjösätts.
130.235.7.138/index.php Den gamla sidan: www .brand.lth.se/biif Lite bakgrundsfakta: Biif, brandingenjörsstuderandes intresseförening är en fristående organisation på brandingenjörsprogrammet vid LTH i Lund. Medlemmar och funktionärer består av elever från brandingenjörsprogrammet och civilingenjörsprogrammet i riskhantering. |
Som doktorand på LTH tycker jag det ser ut ok. Synd bara att du inte följer LU mallen. Du kunde ha integrerat lite mer av universitetets färger, så det ser ut som om det ändå hör med LU på något sätt. annrs bra jobbat!
|
Citat:
Hade Biif varit en del av LTH hade jag kanske övervägt att ta med färgerna iaf. Layout och kodmässigt är inte LU-mallen något vidare. rätt gammal dessutom. Nu eftersom Biif inte är det skulle det nog bara förvirra. |
Liten, väldigt minimalistiskt detalj, men BIIF är inte konsekvent i titeln. På Internsidan står det Biif, medans alla andra har BIIF. Märks på en gång! :-)
|
Citat:
Ja, du har rätt. Sidan Lu har är inte så trevlig, men ni är ju en intresseförening, så lite mer reklam för LU/LTH skulle inte vara fel. Kanbske deras logo.....ja, du bestämmer själv. Kanske ändå inte så viktigt. Skulle annars föreslå ett logo istället för bara vanlig text. Det skulle höja sidan lite tror jag. |
Logo...om vi bara hade någon :P
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:17. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson