![]() |
Jag har precis installerat Frontpage som ingår i Office-paketet. Till min glädje upptäckte jag att Frontpage innehåller inbyggda funktioner för att konstruera en webshop.
Innan jag tar mig tid att lära mig den, och Frontpage, tänkte jag fråga om någon här vet ifall den är bra eller inte. Är den värd att satsa på eller ska jag ta hem någon extension till Dreamweaver istället? |
av erfarenhet så vet jag att varken färdiga i program eller extensions brukar vara bra
det bästa är oftast att få en butik byggd för sina speciella behov - tror att många här inne håller med mig på den punkten |
Citat:
|
Föreslår att du använder oscommerce istället. Mycket mer avancerat, skapligt lätt att skräddarsy och framförallt helt gratis.
|
Jag säger som Flotec osCommerce är ett bra val. Frontpage så kallade butik är inget att satsa på.
Satsa istället på en riktig butik som verkligen är framtagen med tanke på Internethandel och satsa gärna på en gratisbutik (OpenSource) som osCommerce för då får du ett program som är utvecklat med Internethandel som enda mål. Frontpage och dess e-butik scripts är inte utvecklat enkom för e-handel utan den är utvecklad för att dom tycker att dom måste ha med nåt sånt i sitt program. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:19. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson