![]() |
Innan postade jag i fel forum då jag är ny här på WN så den raderades snabbt. Dock efter diskussion med andra medlemmar så såg vi inte att mitt inlägg bryter mot någon regel utan att det måste varit för att det var i fel forum. Så jag testar att lägga posten här i stället så kanske någon snäll moderator kan flytta den till rätt plats.
Jag heter Daniel Thornell och är en av delägarna till www.nordichardware.se och www.nordicgamers.se och får säga att jag hamnade lite som en slump på er sida och började läsa lite och fastnade direkt. Kan ju börja med att säga lite om oss. Vi har i dag cirka 250 000 - 300 000 unika besökare (ip) per månad. Per dag handlar det om ca 20 000 - 30 000. Vi har cirka 100 000 medlemmar registrerade varav ca 70 000 är testade och har fungerande emailadresser. Detta är alltså enbart Sverige det handlar om då våra siter är på svenska. Vi har i dag existerande emailutskick och detta är önskvärda email och godkända av våra prenumeranter. Som hos de flesta andra så befinner det sig oftast något osålt utrymme på våra siter och tänkte att man kanske skulle kunna använda detta till att göra någon form av bannerbyte för att utöka varandras besökarskara. Är intresserad av att komma i kontakt med någon som tycker detta kan vara en bra idé och dessutom sitter på ganska stora besökarsiffror. Så hör gärna av er via mail eller internt meddelande här på WN. ( [email protected]) MVH Daniel Thornell |
Får tacka för de svaren jag fick förra gången och är intresserad av ytterliggare bannerbyte om det finns intresserade här på WN. Svara via PM eller mail.
|
Vilken grupp ligger era besökare inom..
dvs killar/tjejer - vilka åldrar etc etc.. sånt är också lite relevant för en del av oss |
mypay: Har stora undersökningar gjorde på våra målgrupper på siterna. Senast gjordes en med 63 frågor till 1000 slumpade medlemmar. Skicka pm så kan jag berätta mer.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:24. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson