![]() |
Överförde mitt gamla telianummer till mitt splitternya 3-abonnemang..
Eller rättare sagt, det skulle vara överfört förra onsdagen, då dog telia kortet i alla fall men numret dök inte upp på 3 förrän fredagen, jag tog allt med ro i alla fall o gick inte till angrepp. På lördagen upptäckte jag att det inte längre gick att skicka mms (Irriterande med tanke på att det är gratis att göra det just nu). Hur som helst nu var det dags att ringa till 3. Detta gjorde jag, dvs rignde 300 från min tremobil som man ska göra göra och jag möts av dam... (nåja vi kallar henne för det) som verkligen låter som att jag borde be om ursäkt för att jag stör henne i slutet på hennes arbetsdag. jag förklarar vad som hänt och hon suckar (!!!) och säger att mitt nummer inte är överfört till 3. Jo, säger jag.. jag ringer ju från det numret eller hur? Efter ytterligare en djup suck ber hon mig vänta. Efter 3-4 minuter återvänder hon och säger att nu har hon lagt in ett ärende. Sen är hon tyst o jag är så ställd att jag bara säger "jaha... uhm tack då" och lägger på. Framtidens kundservice |
Så kan det vara om man jobbar i en kundtjänst som är outsourcat till ett callcenter där det sitter stackars underbetalda ungdomar eller äldre akademiker som inte får några andra jobb.
Svensk välfärd. tack och adjö! |
Telia har haft krångel med sina system iofs, främst nu när den fasta telefonin släpptes "fri". Kanske är över om någon vecka eller så, endast tomten vet!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
-Martin |
Har haft med TRE att göra en tid nu närmare bestämt ca 1 år 4 månander av 24 månanders bindningstid.
Ursäkta mig nu alla men fy fan för TRE. Bluff med både det ena och andra Kontantkort som visar sig vara abb Problem med roaming mellan 2,5 G till 3 G nätet. Samtalstidsbluffar. Ja listan kan göras otroligt lång. sitter med ett tre abb sedan länge nu som sagt men har använt tele i början numera total tids användning av deras nät samt telefonen jag köpte är på hela 28 minuter. Aldrig mer TRE Det var mina synpunkter. Mina problem med Tre lämnas utanför detta eftersom det skulle ta mig flera timmar och berätta mina skräckhistorier om vad jag varit med om då jag tjafsade med dem i början men dem vägrade ge med sig. Har inte orkat gå till ARN men överväger att göra det nu. |
Citat:
|
Blev exakt lika dant behandlad hos papyrus idag. Den äldre damen i kundservicen började ifrågasätta varför jag ville ha en storlek på kartonger som de inte hade som standard. Då får vi special beställa så hon och det vet jag inte hur man gör. -Eh nähä? Tack då...
Papyrus blir det inte fler beställningar av finns betydligt bättre leverantörer... |
Kan faktiskt inte göra annat än att även jag bojkottat 3.
Kom hem igår från Växjö då vi varit oh jobbat med mobilprogrammering på 3's lager och jag vill varna samtliga för vilken skit dem säljer, dvs alla telefoner med en tryckt 3-logga på. <_< Sen finns det ju en s.k. 3 FriKontant som man bl.a. fick med om man köpte en Motorola A925 på The Phonehouse, bara så folket vet så är det inget fritt (!) med det, du måste ladda på kortet varje månad (min. 199 sek.), och har du pengar kvar efter 30 dagar så raderas dem då du måste köpa ett nytt, gör du inte det så spärras ditt kort och du kan inte köpa ett nytt startpaket då dem inte säljs separat utan blir tvungen att köpa en ny telefon (!!!) :huh: :o Så tummen ner för 3! :angry: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:02. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson