![]() |
2 bifogad(e) fil(er)
Jag hade kunnat förstå om dom bett mig om min MSN adress, ICQ nummer eller liknande.. men nu går det tamejtusan för långt!
|
De vill ha så många medlemmar som möjligt och kunna sälja Lunar för feta pengar tror jag.
Hur ligger det till igentligen? :unsure: |
Jag tror att Lunarstorm och AF skulle köra någon form av samarbete när det gällde Rockbjörnen, antar att det är därför dom lägger in en ruta för det där. Trodde inte det var så många 13-14åringar som läste AF!
|
Aftonbladet gör ju sina expriment, det har ju man varit med om förut.
Häromdagen fick jag en popup, dock utan krysset för att stänga ner den, med texten " Dag att bli gravid?"... Försvann efter några sekunder..Men man satt ju som... :huh: |
Jag minns att jag reagerade på "Lunarstorm-nick"-rutan förra året jag röstade på rockbjörnen på aftonbladet också. Ingenting nytt för i år alltså.
|
Citat:
Tror inte det är 95% 13-14 som många tror. Tror mer på 50% över 17. Är du dessutom äldre ser dem ut att ha anpassat sidan för att du ska träffa folk i samma ålder så det är inget dagis om du är över 20 och använder det. Är inte alls chockad dom har ju en hög medlemmar .. Rockbjörnen = Mycket Ungt, Aftonbladet = Mycket på Internet, Lunarstorm = Mycket ungt på Internet. Vad är konstigt?:) Kul för dom. Sen vad LS gör med denna lista sen kan man ju spekulera i. Nischar sina medlemmar? |
Citat:
|
jo, men jag vet inte om de är så många äldre personer på lunar storm, deras målgrupp ligger ju mellan 12- 20år kanske. De säger själva i alla fall att de tappar de som är äldre.
Men jag vet inte, kanske är allt en stor konspiration bara. :blink: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:02. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson