![]() |
Hejsan!
Har en större summa pengar på mitt paypal account som jag skulle behöva tills på måndag, men som jag ser det står det att det 5-7 dagar att skicka dom till mitt svenska konto. Men finns det inget annat snabbare sätt? Tacksam för alla förslag! /Alto |
Hej!
Tyvärr så tror jag inte att det finns någon möjlighet att påskynda den processen. Kan till och med ta ännu längre tid + att de nog menar arbetsdagar och eftersom att det är Fredag i dag så. . . Har aldirg själv haft problem med att få ut pengar från PayPal men har hört andra som har haft det så var noga med att få in rätt bankuppgifter från början om du vill ha pengarna så fort som möjligt. Lycka till! |
Jag tror tyvärr inte heller att det finns något snabbare sätt. Det verkar som att PayPal använder sig av något billigt/långsamt sätt att skicka pengar till bankkonto. Det tar som sagt ca 5 vardagar för PayPal, medan jag har pengarna på kontot samma dag när t.ex. Emetrix skickar. (Fast Emetrix tar $35(!) och PayPal är gratis, i alla fall i Norge, så det är OK för mig.)
~ Helena |
Citat:
Se till att aldrig ha för stora summor på kontot, de kan stänga ner ditt konto rätt kvickt om du har otur. |
Citat:
Skulle $3000 räknas som FÖR stort? |
Allt som du inte har råd att bli av med är för stort. Skillnaden på baltmaffian och paypal är marginell.
|
Citat:
|
Citat:
|
PayPal är sega och opålitliga :(
|
Jag använder Paypal näst intill dagligen, har aldrig haft några problem! Men visst man har jo hört skräckhistorier, så numera försöker jag att inte ha allt för stora summor på kontot.
Någon här på wn som har några dåliga erfarenheter med paypal? /Alto |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:42. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson