![]() |
Jag har försökt nu ett tag att sälja min domän Communityt.se och till den företagspaket på Loopia.se.
Jag har auktionerat ut den själv och ingen gav något bud, om någon är intresserad ligger den nu på MissDomain på auktion, men har ni ett bra erbjudande kontakta mig direkt, jag är villig att sälja den om jag får rätt bud. Minsta bud jag tänkt mig är 800kr vad tror ni om det? asso 800kr för värkar ganska lite tycker jag om jag kollar på vad som säljs på MissDomain. Communityt.se är ändå ganska skyst domän enligt mig. Men jag ska ha en annan som passar mitt nya projekt bättre... Auktionen på MissDomain http://www.missdomain.com/index.php?...fo&item_id=646 Kontakta mig direkt på: MSN: [email protected] E-mail: [email protected] |
Vad tycker ni domänen är värd? asso jag trodde jag skulle kunna sälja den för minst 800kr eftersom andra ganska skysta ligger på ca 2000kr och vissa på 15000kr?
|
Jag börjar faktiskt bli lite trött på denna försäljning, eftersom ingen vill ha den, men det skapas trådar hela tiden.
Själv tycker jag att domänen är helt enkelt dålig. Börjar på "C" vilket verkar vara den engelska stavningen på ett "community", men slutar med en svensk ändelse. Alltså du böjer den på svenska. Tycker inte det låter bra i mina ögon och eftersom ingen har nappat på erbjudandet så delar de kanske min uppfattning. Skulle det vara en bra domän, så är ju 800 inget att snacka om..... |
För 800:- skulle jag kunna tänka mig att köpa lunarstorm.se och lägga ner det.
Community.se? Näh. |
Okej, jag har börjat förståt att 800kr kanske är lite mycket, men om vi säger så har, någon lär ju tycka att domänen är ganska nice, i alla fall tycker jag det och någon annan borde ju dela min åsikt. Nu vill jag inte höra något mer om att domänen är dålig etc, för asso det kan ju inte alla tycka.
Vad kan ni tänka er att köpa den för? Jag vill inte höra några skambud vilket jag tror dom flesta vet vad det innebär. |
Tyvärr, men jag håller nog med MusikGuru att ett ord hälften på svenska, hälften på engelska inte är värt så mkt.
Jag har svårt att tänka mig att du kommer få 800:- för den. Folk väljer nog hellre att regga en ny .SE själv, för 162.50:- (dvs allt över 162.50:- blir svårt att sälja den för.. tror jag) Men som alltid, det gäller att hitta rätt köpare. På wn.se finns bara en liten del av alla potentiella kunder :rolleyes: |
Men DeadC, tycker du inte att efterfrågan talar om vilket pris folk är redo att betala för? I mina öron låter "communityt" som en grov felstavning tycker jag. Vill du ha sålt den så får du nog ge det tid ur ett längre perspektiv alt. påvisa att domänet går att använda i marknadsföringssyfte genom tex statistik.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:49. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson