![]() |
Tänkte bara kolla en sak med er alla.
Är du även aktiv / inaktiv lika mycket under den kommande Jul helgen som vanliga helger ? Hur aktiv / inaktiv har du varit tidigare julhelger ? Själv är det total avstängning av maskiner under 24/12 för husfridens skull. Men aktiviteten är låg för egen del under hela Jul och nyårshelgen men givetvis kollas mailen av. |
För mig är datorerna lika mycket igång på julen och nyår som vilken dag som helst.
Brukar sitta och säga Gott Nytt År till alla polare runt världen ett antal gånger på Nyår :) /Marcus |
Jag far hem till mor och far och lär inte ha någon dator alls igång =p
|
Julafton, annandag jul, nyårsafton samt "dagen efter kvällen innan" ska jag försöka vara ledig på men övriga dagar är det nog full aktivitet. Historiskt sett kommer man nog kolla mailen även på de lediga dagarna men om någon (mot förmodan) hört av sig kan det nog tänkas att ett svar blir försenat med 24 timmar om ingen större panasonic uppstår.
/Anders Holgersson |
Har man en tjänst som skall anses vara fungerande dygnet runt finns det inget som heter ledighet, förutom då allt funkar då :)
|
Högtider (och vissa helger) faller ju bort pga förpliktelsen att man inte ska fylleköra sin dator. Hemska saker kan hända... :P
Dock ska man inte underskatta den kreativitet som tristessen av en grå söndag (eller godtycklig "dagen-efter") kan framkalla. |
Är man hemma är det ingen större skillnad.
|
Utvecklingen brukar ta ett ordentligt kliv frammåt i mellandagarna :-)
|
Datorn är igån som vanligt! För oss som arbetar heltid och har detta som fritidssysselsättning är alltid några extra lediga dagar välkommna!
|
Ledig tid är ju perfekt för att odla sina små hobbyprojekt =)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson