![]() |
Hej,
Jag vet att info-domäner inte är det hetaste, men jag har i alla fall ett par mer eller mindre lyckade domännamn att sälja. Jag hade lite idéer för vad man kan göra med några av dem, men tyvärr räcker inte min tid till.. Nåja, är det någon som är intresserad så är det bara att säga till! * bokforing.info * evenemang.info * itjobb.info * itkonsulter.info * missbruk.info * onyttig.info * privatimport.info Jag förväntar mig inga fantasisummor för domänerna.. så alla bud beaktas! Henrik |
jag är inte intresserad å har inte tid, men missbruk.info och privatimport.info låter ju bra! dem kan man säkert utveckla något trevligt för.. :)
|
Har genom MissDomain fått ett bud på EUR 55 för evenemang.info. Min första domänförsäljning om affären nu blir av.. :)
Auktionen går ut till helgen så om någon är intresserad är det ett bra tillfälle att lägga ett bud.. evenemang.se/nu/com/net m.fl. toppdomäner är ej lediga. |
Uppdaterar listan lite.
* astmatiker.info Ny! * bokforing.info Såld! * evenemang.info Såld! * itjobb.info * itkonsulter.info * ledigajobb.info Ny! * missbruk.info * onyttig.info * privatimport.info För samtliga domäner utom privatimport.info gäller: 200 kr/st eller högsterbjudande. (privatimport.info har jag några smarta planer för, men kan tänka mig att sälja för ett något högre belopp.) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:38. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson