![]() |
Hej
Jag skriver nu ut mina fakturor i word men jag har dom på en websida som enkelt skulle kunnas skrivas ut men jag får då med tex http://www.dunken.se/asdfsdf/sdfsfd.asp och det är ju adressen på sidan som kommer längst ner på sidan men finns det något sätt så att jag kan få bort denna sida när jag skriver ut min faktura ? mvh/Tomas |
Firefox är flexibel angående vilken info som ska synas var när man skriver ut.
|
Hej Dunken!
Jag ska hjälpa dig trots att vi är konkurenter... Välj utskriftsformat i menyn arkiv så dyker det upp en liten trevlig ruta. I den så finns det två rader som heter Sidhuvud och Sidfot. I dessa står det en massa parametrar som ser ut ungefär såhär: &w&bSida &p av &P resp &u&b&d ... ta bort dessa så ska det funka sen! //Predrag Beastwear |
Skriver ni konkurrerande fakturor? :rolleyes:
|
Citat:
hur menar du med att vi skriver konkurrerande fakturor ? Om det är jag och predrag så är vi goda konkurenter inom t-shirts handeln :) O predrag tack för svaret. ha de |
Jag var ironisk. :D
Predrag skrev: "Jag ska hjälpa dig trots att vi är konkurenter..." Vad gör det om han hjälper dig med en sådan sak, ni konkurrerar väll inte om fakturor. Hänger du med? :lol: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:21. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson