![]() |
Hejsan,
Vad tror ni att dessa två domäner kunde varit värda? datafyndet.se och datafyndet.com Mvh, Niki |
Inget direkt.
Ps. Tror du har stavat lite fel på din mail. |
Får mig att undra vad det är för data du har fyndat. data != dator
|
data == informationskvantum ;)
|
Tillhör dom här domänerna dig? Dom är registrerade till en Marcus Hjalmarsson, eller du kanske inte heter Niki alls utan det är ett alias?
|
Citat:
Och åt alla andra: Jag frågade efter vad den skulle vara värd inte stavfel och vad domänen betyder :angry: |
Citat:
|
Okej, tack för alla svar!
|
Citat:
|
om det skulle finnas nån regel här på wn.se så är det väl att svaren ska vara relevanta. Felstavat?!?!?! Många människor säger fortfarande data om datorn "...min data har gått sönder.." osv. Om det finns möjligheter att kolla hur många som söker på ordet data jämfört med dator skulle vara intressant.
Sen får man väl anta att om någon ska sälja en domän att han eller en av honom nära stående person äger den. Klart man har alias och kanske inte bara ett heller. Sowhat liksom. Hursomhelst så har dom domänerna inget värde för mej men prova med blocket.se sätt ut en annons. Vi sålde en butik på det sättet. Iof inte den vi annonserade ut men vi fick kontakt med den kunden på det viset. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:00. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson