![]() |
Hejsan,
Jag bor i Bangkok sedan 8 år. Här dyker det upp en hel del andrahands sorteringar av diverse prylar dagligen. Det finns också mindre fabriker som tillverkar små serier. Någon som är intresserad av lite sammarbete? Niclas |
Vad gäller det för några prylar?
|
Maila gärna lite info till mig med
|
Ja, precis..
Alltid lika bäst att direkt tala om vad du erbjuder. Det blir så mycket enklare både för dig och andra.. ;) |
Är också intresserad. Berätta mer i tråden eller skicka ett e-brev...
|
Jag är också intresserad, maila eller pma.
|
Samma här, PM:a eller maila är du snäll!
|
Intresserad!
|
Jag såg att det var ett himla intresse för detta, kul! Jag arbetar för ett föratg som arbetar med större volymer och export till Europa och USA. Företaget är INTE intressearde av små volymer. Men, det är jag, alla extra slantar är välkomna. Innan jag anställdes arbetade jag mestadels med små volymer till små importör. Inga egentliga minimum kvantiteter. Vad undrar ni har jag märkt.. jo, t-shirts, polo tröjor, fleece jackor, byxor, skärp, plån böcker (mycket exlusivt skinn ut från Thailand, eg. orm, krokodil, fisk etc.), krims krams, telefon tillbehör, klistermärken i alla storlekar, reproduktion av målningar, data tillbehör, ja, jag tror listan kan göras oändlig. Vad jag sjäv ser som en styrka är att man kan göra broderingar och tryck till rimliga priser, även för små kollektioner.
Jag tror det bästa är att jag blir kontaktad via mail, om intresse finnes :) Niclas |
Om du har strumpor är jag intresserad ;)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:27. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson