![]() |
2 bifogad(e) fil(er)
Nu minns jag hur jag kände mig veckan före julafton när jag var ett barn…..
I tisdags beställde jag en ”Can-Am Spyder” som ska levereras på Måndag faan vad jag längtar tills jag får den. |
Den ser extremt space'ad ut! :) Men har en viss charm.
|
Hehe.. Cool.. Vilka leksaker det finns nuförtiden :)
|
Citat:
|
vad ær det før fordonsklass på den? svårt att bestæmma mig før om det ser ut som en vespa eller motorcykel :)
|
Den går under B-kort, som jag har förstått det.
|
Hehe, så det ær en bil?! Aldrig i livet :)
|
Oj, det här blir intressant att se.. du måste hålla oss uppdaterade, ska bli intressant vad bilprovningen klassar den som och vad du får betala i försäkring..
|
Ser ut som en riktigt kul leksak! Har inte riktigt förstått poängen med en tricycle över en motorcykel, men ser ju onekligen roliga ut ändå.
|
Man får köra den på B-kort, är den köpt i sverige så är den inregistrerad från början, inga konstigheter. Det är inte som att köra trike, man kan luta den i kurvorna utan att gå upp på två hjul.
Men jag förstår inte varför man köper en sådan istället för: a ) en riktig motorcykel b ) en riktig bil Enda orsaken måste vara att man drömmer om att köra hoj men inte orkar ta A-kort. Berätta! Den verkar onekligen rolig hur som helst. Själv vågar jag inte ta A-kort, skulle inte överleva många år. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:23. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson