![]() |
Tyckte det vore kul och veta vad ni andra tror/ tycker!
Citat:
Så min röst går till Google! :) |
Vadå Google eller Microsoft? Specificera dig lite mer så jag slipper läsa alla 5 IDG-artiklar.
Tänker du som operativsystem eller? Det går ju inte ens att jämföra (ännu).. |
Citat:
|
Som sagt, svårt att jämföra (och ens ha en aning) när Google inte har släppt något OS. Jag lägger därmed min röst på Microsoft som har ett antal operativsystem bakom sig, några lyckade och andra mindre lyckade.
|
http://mashable.com/2009/07/11/google-equation/
Mycket intressat syn på saken, jag håller med och väljer därför Microsoft. Sen på Office-diskussionen, så är min syn följande: 1. Google Apps har 15 miljoner användare 2. Microsoft Office har 500 miljoner användare 3. Hälften av alla installationer av Microsoft Office är olovliga 4. Microsoft lanserar gratis Office på nätet Kan Microsoft få 10% av piratanvändarna att byta till den fria versionen, samt få 1% av de lovliga att komplettera med online-versionen, så har MS dubbelt så många användare som Google. Med 30 miljoner användare som tittar på deras annonser bör de få lättare att sälja in annonser än Google med 15 miljoner användare, och således tjäna mer pengar. Jag tror på Microsoft! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:09. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson