WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Swedbank planerar ett under (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=37757)

tartareandesire 2009-07-07 01:43

Sorry, kunde inte låta bli:

Citat:

Planerat under av internetbanken 7 juli

Den 7 juli mellan kl 00:30 och kl 01:30 pågår ett tekniskt underhåll av internetbanken.

Ser fram emot undret redan nu.

wedge 2009-07-07 02:04

Om det var under då så är det ändå över nu... ;)

kalasboll 2009-07-09 23:45

Lustigt :)

se7en 2009-07-15 09:32

OF x2. Har i åratal funderat på att byta bank.. Men deras jäkla internetbank slår ju alla dom som jag har provat.. (SEB, Nordea). Har du något tips på bra bank med bra internetbank?

crazzy 2009-07-15 10:39

Citat:

Originally posted by se7en@Jul 15 2009, 08:32
OF x2. Har i åratal funderat på att byta bank.. Men deras jäkla internetbank slår ju alla dom som jag har provat.. (SEB, Nordea). Har du något tips på bra bank med bra internetbank?

Deras internetbank är ju bland det sämsta jag sett, skaffade den typ enbart för att dem sa att jag kunde ladda mobilen genom den. Försöker man göra det får man ett stort fett felmeddelande om rättigheter. Jag ska byta bank så fort jag kan.

Alto 2009-07-15 11:50

Citat:

Originally posted by se7en@Jul 15 2009, 09:32

Nordea tycker jag har en bra internetbank. Dock lite jobbig att man behöver en dosa med sig. Dock krävs väl sådana åtgärder för riktigt bra säkerhet.

Men iaf, deras internetbank tycker jag är riktigt bra.

tartareandesire 2009-07-15 12:04

Citat:

Ursprungligen postat av crazzy
Citat:

Ursprungligen postat av se7en

Deras internetbank är ju bland det sämsta jag sett, skaffade den typ enbart för att dem sa att jag kunde ladda mobilen genom den. Försöker man göra det får man ett stort fett felmeddelande om rättigheter. Jag ska byta bank så fort jag kan.

Haha, var det det meddelandet som gjorde den till "bland det sämsta jag sett"? =) Tycker faktiskt deras internetbank är bra, det är snabbt, smidigt och säkert.

htiawe 2009-07-15 12:07

Jag tycker också om Swedbanks internetbank, diggar möjligheten att kunna logga in med endast lösenord om man vill utföra enklare tjänster som att flytta pengar mellan sina egna konton.

crazzy 2009-07-15 12:11

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire
Citat:

Originally posted by -crazzy@Jul 15 2009, 10:39
Citat:

Ursprungligen postat av se7en

Haha, var det det meddelandet som gjorde den till bland det sämsta jag sett? =) Tycker faktiskt deras internetbank är bra, det är snabbt, smidigt och säkert.

Vart ju enbart därför jag skaffade internetbanken. För att kunna ladda min mobil snabbt och smidigt, men glöm det om man har swedbank...

greenio.se 2009-07-15 12:27

Skandiabanken tycker jag har smidigast internetbank av de jag har provat inklusive skandiabanken och nordea. Handelsbanken vinner i sämsta internetbank-kategorin. :)

Kul med ett planerat under iaf :D

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson