![]() |
Söker nån över sommaren som kan skriva texter och sammanställa information för att uppdatera våra sidor, du bör kunna din html, de flesta sidorna är skrivna i html eller php.
Du kommer att jobba på distans och redovisa genom tidsrapporter, lön efter avtal ca 103:-/timme Exempel på jobb, Inköpt sida som inte blivit uppdaterad på ett år med aktuell information, www.a-kassa.nu Samla in ny information och skriva in i koden som i detta fall är ren html kod. |
Hej!
Arbetar gärna med uppdateringar under sommaren och framöver. Har erfarenhet med underhall - uppdatering av ett flertal sajter. Se portfolio http://www.a2a.se/Portafolio.htm Kontakta mig här: [email protected] tel 8-519 70 263 Frank Rojas Inf. Producent DGI |
Är denna position fortfarande aktuell?
|
Hej!
Jag är också intresserad. Har egen firma och f-skatt. Har ganska lugnt i sommar så tid finns. Mvh Johan Berg JBN Media Sverige AB |
Hejsan
Har visst missat den här tråden. Jag är mycket intresserad av sommarjobbet om det fortfarande är aktuellt! Jag jobbar med (x)HTML, CSS och PHP i min egna firma, som dock ej tagit fart ännu. Jag innehar f-skattesedel om det underlättar och har möjlighet att jobba i stort sett varje dag i sommar, från och med Måndag morgon. Vad mer bör man skriva? Höga betyg i svenska och webdesign. :) MVH ors |
Är också intresserad. Har bra erfarenhet som Webmaster och har drivit forum och bloggar i flera år.
Mer info genom PM om det är intressant :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:53. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson