![]() |
Citat:
Personligen tycker jag inte att det här är humor, utan att enskilda individer tagit "TPB-kampen" till nya lågvattenmärken. |
Lågvatten var ordet. Trist att... småpirater.. ska hålla på sådär.
|
Ush, hemskt, blää, Hahahahhahahahah
|
Kan inte alla pirater träda fram nu och försvara den persoooonliga integriiiteeeeten...? Eller passar det bara in när man vill snylta oändligt med gratis film, spel och musik? Som om det vore en mänsklig rättighet...?
Det enda som är komiskt, och det som fick mig att tvivla på nyheten, är att namnet Pirate godkändes. |
Kanske Pontén själv gjort detta för att få rubriker dagarna innan valet? Pontén med sällskap vill förmodligen inte att Piratpartiet kommer in i EU-valet...
|
Citat:
|
Civil olydnad istheshit.
|
Citat:
Jag säger inte att det är så och förmodligen är det inte Pontén som har gjort det men det kan inte uteslutas direkt. Det har ju aldrig tidigare i historien hänt att den ena sida gör något med sig själv för att sen skylla på sin motståndare? Och detta har inte med "piratvinkel" att göra. Hade någon av TPBs ägare eller Piratpartiets egna politiker råkat ut för samma sak så hade jag också funderat på om de hade gjort det sjäva. Försöker hålla öppet sinne och inte tro på allt som Aftonbladet skriver. |
Dagen innan valet.. Jag funderar på att helt bojkotta media en hel vecka innan nästa val, för att slippa se sånt här.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:58. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson