![]() |
Hej,
Jag reggade elit klass(dot)se idag då det har varit mycket snack om ja just elitklasser.. jag funderar lite på vad jag ska göra med domänen, vad hade ni gjort? en vanlig infosajt med lite adsense, forum eller tycker ni att man sak gå så långt som att göra en community för elitfolket? Tar gärna imot tips och idéer! |
Tror det är ett ganska dåligt domännamn. Finns inte mycket information om ämnet och inte speciellt omdiskuterat?
Att göra ett community enbart för elitfolk tror jag inte så mycket på. Jag hade nog försökt sälja domännamnet så fort som möjligt så jag inte gått miste om 99 kr (eller vad du nu betalade). Vad hade du själv gjort? =) |
Det har varit väldigt mycket diskutioner kring ämnet det senaste. Nästa år så kommer det tillåtast 10 st elitklasser i Sverige.
Är klasslistor offentliga uppgifter? Funderar på att göra ett reklamutskick till dom som börjar elitklass om gratis medlemskap i forum? Vad tror ni? |
Där jag bor publiceras iallafall vilka som blivit antagna till vilket program i morgontidningarna. Vet inte riktigt vad det ska vara nödvändigt till men så är det iallafall. Det finns nyfiket folk till allt. Troligen är uppgifterna då offentliga (om det är kommunala gymnasier).
Det är ju perfekt för de som vill rota i folks privatliv och just som du säger... skicka lite riktad reklam. :-) Skulle rekommendera att du isåfall kollar upp vad som gäller för direktreklam till den åldersgruppen samt anstränger dej MYCKEt för att få något innehåll som dessa elever i "elitklasser" faktiskt kan ha lite nytta av. Utnytja också ev. gratis reklam då det kommer bli ett herrans liv om "elitforum" mm. Lycka till. |
Leadsida angående elitklasser? Sedan kan du sälja leadsen till friskolor? hehe
|
Citat:
|
Citat:
Tror ni inte att dessa folk som möjligtvis tycker dom själva är lite speciella skulle vilja vara medlem på ett ställa där dom kan umgås med likasinnade? (vet att hela idéen är farcistisk, så det behöver ni inte anmärka på) |
Antalet medlemmar på forumet kommer ju att vara väldigt begränsad, bara folk från dessa tio klasser. Eller menar du att andra också ska kunna bli medlemmar genom att betala en avgift?
|
Citat:
ja sedan så finns ju möjligheten att man bjuder in folk mot betalning. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:15. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson