![]() |
Hejsan, jag säljer nu min sida www.wokioo.com. Som är en sida där man länkar (embed) till roliga/coola videos/spel.
Hela sidan är kodad i PHP och mySQL. Front-enden är kodad i MVC-ramverket Codeigniter. Man kan på admin delen, lägga till, ändra och ta bort länkar. Man kan även godkänna och ta bort kommentarer, samt se lite statistik på antalet klick. Thumbs laddar man upp genom FTP. Jag lanserade sidan i somras och drev den i ca 1 månad, då hade den i snitt 50 besökare om dagen. Men sedan hade jag inte längre tid att driva den mer så den har för det mesta legat bara. Just nu har den nästan inga besökare alls. Och ingen inkomst. Vill du blåsa liv i sidan? Budgivningen börjar på 1000kr och pågår i en vecka tills 6 Maj. Bud inkomna de sista 24 timmarna förlänger budgivningen med 24-timmar. Jag kan även modifiera sidan efter behov för några extra hundralappar. PMa för detta. |
Jag bjuder 1000kr.
|
Bud noterat. Auktionen tar slut 6 Maj 23:59 om inget annat bud inkommer.
|
Nytt bud 1200kr!
Auktionen tar slut 7 Maj 23:59 |
Nytt bud 1400kr!
|
På grund av oseriöst bjudande startar auktionen om. Den tar slut om 5 dagar den 21 maj. Samma som ovan gäller bud inkomna under sista dygnet.
Sätter även ett köp nu pris på: 2000kr Har ni någon fråga PM:a gärna |
1000kr Bjudet via PM.
|
finns det någon inkomst på sidan ? vad ligger den på isf ?
|
Citat:
|
Auktionen tar slut ikväll kl 23:59 om inga fler bud inkommer.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:46. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson