![]() |
Hejsan!
Ni som använder smsmovies.net har ni någon problem med att Tele2 kunder inte kan beställa filmer ifrån eran sida? Har även mailat dom utan någon svar! |
Har du mailat Tele2 eller smsmovies? Gissar att du SMSar till ett kortnr för att få tillgång till en film? Isf ligger ansvaret i första hand hos de som tillhandahåller kortnr och i vissa fall content providern själv (i detta fall smsmovies).
Jag föreslår att du kontaktar dem i följande ordning: smsmovies -> leverantör av kortnr -> Tele2. Rätt sällan det är operatörens fel (Tele2) då det oftast beror på att leverantören inte testkört sina system mot operatören. Så fungerar det i Norge iaf, men Tobbe kanske har mer korrekt info :) |
Jag har mailat smsmovies men jag ska ta och maila tele2 också och se vad dom säger om det:) Det är lite surt om man ska ha en sida som säljer filmer ifrån smsmovies och så kan inte tele2 kunder beställa.. Det blir mindre i kassan då:)
|
Oj de var ju ingen bra sida att gå in på från jobbet märkte jag.
|
Citat:
|
Hehe så kan det gå.
Btw Pelle, du verkar ganska væl insatt i hur sidan fungerar? trogen kund eller? ;) |
Citat:
Jobbar dock en hel del med CPA (Content Provider Access) genom mitt jobb :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:30. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson