![]() |
Vi driver bland annat en sajt som riktar sig mot en väldigt specifik målgrupp med gemensamt intresse. De flesta i målgruppen är tonårstjejer.
Jag tittar lite på olika affiliateprogram för att få lite inkomster, men inser snart att väldigt många betalar per sale. Tjejerna får ju inte handla själva! Jag har letat lite efter CPM-annonser och Klick-annonser, men CPM verkar vara svårt. Jag skulle heller inte vilja ha ett CPM-program hos ett affiliatebolag. CPM måste gå till rätt målgrupp. Klick finns det några, men jag har inte hittat någon bra klick-kampanj som riktar sig till tonårstjejer, och ännu mindre till det gemensamma intresse de har. Hur ska jag kunna tjäna pengar på annonser på denna sajt? |
det finns ju en sjö med affiliateprogram för "gratis"-siter, gratissms.se osv. tror du inte de skulle kunna fungera?
|
De skulle absolut kunna fungera till viss del. Har provat lite, med dåligt resultat, men jag kan ha varit för otålig.
|
Vilken adress är det till sajten?
Kan då bli lättare att ge råd till dig. |
CheerleadersOfSweden.se
Just nu har vi bara fotografier från distriktsmästerskapen, men vi planerar att lansera mer community-liknande funktioner |
Försök att göra något som engagerar deras föräldrar så de kan hjälpa till att du kan tjäna något. Kommer inte på nåt just nu, men ska fundera.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:04. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson