![]() |
För er som har webshoppar hur har försäljningen varit Juni till September?
För oss har det varit: Juni - Över normal Juli - Normal Augusti - Normal Men sista veckan i Augusti och September har varit svaga! Någon som märkt samma sak? Dessa bedömningar är gjorda på bastrafiken. (Tillfälliga kampanjer/toppar borttagna) |
Vi har iofs ingen shop med märkte av samma sak som du. Men nu verkar det vara på uppgång igen, Det märker vi på antal besök iaf.
|
Borde inte detta vara ganska naturliga siffror för eran del eftersom bikinisäsongen börjar i juni och är i princip slut nu?
På Lastbryggan har det varit kanon med rekord i Juli, slog till och med december... // Mats |
Citat:
|
Det har varit bra hela sommaren men nu när jag har fixat den nya sidan så har det gått spikrakt uppåt :)
|
Eftersom vår säsong håller mellan maj-september så har vi väl egentligen bara förra året att jämföra med. Men med tanke på PISSvädret så måste jag väl säga att det hr gått över förväntan. Mer besökare på sidan och fler sålda resor :)
Och de e ju alltid trevligt! MVH Fredrik |
Citat:
Absolut har det med bikinis att göra. Men tex Maj (inga bikinis då) var bättre än september. Men sista dagarna verkar det börja ta fart igen. Sitter och talar mycket med NetOnNet´s anställda och dom menar på att ordenringången stabilseras mer för varje år. Att första året/åren kan vara lite upp och ner. Hur ser ni på det, som drivit shoppar i flera år? |
Citat:
NetOnNet har kapital i oändligheter, klart det rullar på för dem med kapital för TV reklam m.m. |
Vad kostar egentligen tv-reklam? dyrt, men hur dyrt?
|
Citat:
Har ingen riktig shop, men vad det gäller försäljningen i år så var det rekord i juni, bra i juli, nytt rekord i augusti och september har också börjat väldigt bra. September brukar annars vara årets svagaste månad för mig. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:01. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson