![]() |
Registrerade mig på telefix för 2 veckor sedan och väntar fortfarande på att få komma igång med "premium-sms". Mailat att de ska skynda på också men inget svar. Har fyllt i alla uppgifter osv osv.
Har någon nyligen haft kontakt med dem? Börjat se mig runt efter andra leverantörer nu. |
Mailade dom för några månader men det blev annan leverantör då det faktist fortfarande inte kommit nåt svar :/
|
De va länge sedan jag försökte bli kund där, två, tre kanske fyra månader sedan. Fick inget svar om jag blev nekad eller accepterad. Deras support svarade inte på mina mail, så jag gav upp.
Kör på MOSMS istället, bra, pålitligt och snabb support. |
Kör redan mosms och är väldigt nöjd men tänkte expandera utanför Sverige. Tips på andra leverantörer som har internationella betalsms?
|
Citat:
Har aldrig haft några problem att komma i kontakt med dom. Tobbe finns dagligen på Skype, har även kommit i kontakt med honom en lördag kl. 23... |
Mailade cellcynt för 1 vecka sedan om deras priser, inget svar där heller än... Gillar Tobbe att bli kontaktad genom wn mån tro?
|
Pröva 123ticket.com om inte får någon kontakt med Cellcynt
|
Citat:
Annars: tobias [at] cellsynt [dot] com Har aldrig haft några problem att nå dom. |
Citat:
Vi har inte fått in något mail från den site du representerar här på WN, maila gärna mig direkt på [email protected] eller PM'a här på WN med din mailadress så kontaktar jag dig. (Brukar inte kommentera den här typen av trådar men då mitt inlägg förhoppningsvis hjälper medlemmen så hoppas jag det är ok) Mvh, Tobias |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:05. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson