![]() |
Då vi lägger full energi på våra andra projekt har vi nu beslutat oss för att sälja tvsajten.se om rätt bud kommer in.
Vi har mellan 4-5000 unika besökare / vecka. Flertalet tidningar har vår "minitablå" på sin sajt, tex: dagbladet.se tar emot bud via [email protected] |
Vad har ni får bakomliggande teknik?
Alltså hur får ni in nya tider? Har ni någon administration? Tar sidan upp mycket utav er tid? Förklara gärna det lite mer utförligt. |
Vad har ni för intäkter och utgifter?
|
Är det hela sidan som säljs eller endast domänen?
Tråden ligger nämligen i köp & sälj domäner, men i ditt inlägg verkar det som om hela sidan säljs? |
vill gärna ha mer info och statistik mailat till mig.
samt en ungerfärlig prisbild |
vill gärna också ha statistik och info mailat till mig tillsammans med nuvarande högsta bud
tack |
Är intresserad. Vänligen maila mig mer information, tack.
|
vi är även intresserade vänligen återkom med mer information.
|
Sorry att jag lagt upp under fel rubrik.. men det är alltså hela tvsajten.se som är tillsalu inkl domän.
Här kommer lite svar på tal: Tvsajten.se hämtar tablåerna via xml fil, kostar 800kr /månad! Som det ser ut idag lägger vi ingen tid alls på sajten då tablåerna uppdaterar sig själva. Nyheter, clip osv kan man uppdatera efter efter behov. Annonsintäkterna idag är mycket små då vi inte lägger någon energi på att sälja / byta annons nätverk. Som bäst har vi dragit in 1000kr en månad via dom nätverken vi har idag! Vi har köpt programmeringen av sajten då vi inte själva är programmerare så det är enkelt att ladda upp nyheter, klipp osv osv se tex: www.tvsajten.se/clip.html det är så vi laddar upp klipp! http://www.tvsajten.se/news.php det är så vi laddar upp nyheter! För en programmerare är utveckningsmöjligheterna obegränsade! Hela sajten är skriven i php. Tar emot bud via [email protected] har ett på 10 000 just nu, men vi skulle aldrig sälja sajten för under 25 då vi har lagt så mycket på att ta fram sajten och köpa domänen. Mvh Daniel |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:23. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson