![]() |
hej!
har skaffat binero och betalat via kreditkort, alltså onlinebetalning. Men när aktiveras domänen? Var typ 20 minuter sedan som jag betalade? |
Tror de har något problem för jag reggade 1 domän igår kväll/natt och den är fortfarande ledig. Betalade givetvis direkt och har fått kvitto på betalning.
|
Domäner ska reggas ganska omgående, om inte så kontakta vår support.
|
Ja min domän är upptagen (av mig) enligt whois men fungerar inte att använda, och nu har supporten stängt...
|
Det tar tyvärr 24-48 timmar innan en domän går att använda.
Oftast går det snabbare men det är de tider man brukar ange för att vara på den säkra sidan. |
Citat:
Trevligt. Får man inte (som på andra webbhotell) någon tillfällig domän att använda tills dess? |
Jodå :)
I kundcenter, direkt när du loggat in, under "Info & Statistik" finner du den alternativa adressen. |
hej,
vilka uppgifter skriver jag som användarnamn o lösenord på FTPprogrammet, jag har skrivit de jag har blivit tilldelad och mitt egna lösenord (har ett egenvalt lösenord)? jag har skrivit ftp.binero.se i ftpprogrammet också, som jag antar jag ska ha då min egen inte är aktiverad... EDIT: Nu har jag testat ftp://autobot.binero.se, kommer inte in... |
Domänen är nu aktiverad.
|
Hej BoISsaren!
Under fliken FTP i kontrollpanelen finner du både FTP-adress: ftp://ftp.dindomän Alternativ FTP-adress: ftp://ftp.alternativ.adress |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:46. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson