![]() |
Har nu suttit å knåpat några veckor på en gratis sajt, tyvärr så har jag tappat intresset lite och är även i behov av finansiering till några andra sajter. Sidan är inte 100% färdigutvecklad men allt som behövs för att den ska fungera och lite till. Dock finns det säkert mycket kvar att önska för den kräsne.
Finns lite onödiga admin funktioner som kan vara bra att ha dock. Vill du se mer av admin sidan så går det nog att fixa ett demo admin konto åt dig. Bifogar dock 2 skärmdumpar på lite admin saker. Vad som dock bör berättas är att allt som inte är "bröd" text går att ändra med admin sidan. Dvs kategorier, erbjudanden, produkter osv. Designen är ju kanske inte mycket att hurra för men om så önskas så följer psd filen med, har inte idats kolla om sidan är validerad men det brukar inte vara några större problem om den inte valideras. Reserverar mig för att inte sälja om buden inte är intressanta. Törs inte sätta något startbud då jag inte ens kan gissa mig till vad det kan vara värt. Sajten säljes som privatperson, kan tänka mig att sälja en kopia, med eller utan domän. Ja allt beror helt på vad vi kommer överens om. Vill du titta på sidan som användare kan du göra det på http://www.gratis game card.com/ utan mellanrum då. Screenshots på admin http://www.gratis game card.com/sale_01.jpg, sale_02.jpg beklagar kvalitén då enda bildredigeringen på den här datorn är paint :( Känner på mig att jag glömt berätta nå viktigt... Nåja får väl ta det sen om jag kommer på det :P Så ge fina bud nu :P |
Vill bara rekommendera knalli som en bra och mycket hjälpsam säljare.
|
När slutar auktionen?
|
Citat:
|
Citat:
btw, vad för databas använder du? |
Oj, det var ju det jag glömde att berätta. Den är skriven i ASP med en MySQL databas.
Saken är ju lite den att det beror ju lite på vad köparen vill ha. Kan ju som sagt tänka mig att sälja med eller utan domän eller bara en kopia eller något. Allt är ju som sagt förhandlingsbart. |
Finns det automatiska uppdateringsystem på sidan? som kollar om en medlem gjort ett erbjudande automatiskt och sedan uppdaterar databasen efter detta?
|
Varje användare får endast poäng en gång per erbjudande om det är det du menar. Dock så måste sånt ju kollas via tracking och liknande. Det går även att ange en "cookie" tid på varje erbjudande så att användaren kan få poäng flera gånger med vissa intervall.
Något automatiskt för att hämta tracking å sånt från affliates finns inte då jag inte vet hur informationen ser ut från dessa. Var dock tanken att det skulle bli automatiserat det också. |
Citat:
|
Inte med automatik, men har försökt få till det på ett hyffsat sätt för att ge poäng manuellt. Har försökt skydda den så mycket som möjligt. Du får gärna testa å se. Men inget blir ju helt säkert. Finns väl säkert någon slarv miss här å var.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:20. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson