![]() |
Tjenare.
Har en sida just nu på nätet, syftar på gratissaker & erbjudanden. Jag har haft sidan i över 1 år och några månader, jag har tjänat ganska lite på sidan. Men ändå haft sammanlagt över 20 000 besökare + och ca 40 besökare/dag i genomsnitt. Det är ganska konstigt, för 2-3 månadersen brukade jag tjäna 400kr på en vecka, nu kanske jag tjänar 20 kr på en vecka. Vet inte vad felet är, att jag tappat besökare eller vad. Men nu vill jag ha tips på vad jag kan göra med sidan, jag vill inte gå ut på mera info om sidans namn osv, har nämligen några planer för den men mina kunskaper räcker inte för dom. Så tips på vad man kan göra om sidan till, vad förbättra osv (inte lätt o säga saker då ni inte vet sidans namn^^) |
Annonsörerna har väl helt enkelt insett att det är totalt meningslöst att annonsera på din typ av sida?
|
Kan också beropå andra konkurenter som sprider sina sidor, och innehåller samma typ av saker fast lanserar den på den stora marknaden, de är ju också så att ju mer besökare/per dag man har ju lättare är de att man får annonsörer som vill köpa plats.
|
Jaha okej.
Men, det finns över 5 st sånna sidor som jag har. Men vad ska man satsa på nu? Är det ngn ide att börja hyra en php kodare för att koda ett reward script åt mig? Eller vad ska man satsa på? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson