![]() |
Tjenare. Gjorde en design till en sida men blev inte som kunden ville ha, så jag försöker på nytt!
Designen är enkel, lite web 2.0, det är bara .PSD Filen ni får med och Namn på fonten i loggan. Budgivningen pågår tills denna fredagen, den 6 mars kl 20:00-21:00 (kommer in mellan då förhoppningsvis, och högsta budet mellan den tidpunkten vinner designen. Om någon nu budar vid den tiden Budgivningen startar på ynka 200 kr! Här är designen: DESIGNEN |
Antar att du har tillstånd till att använda Wall Street, Rosemary's Baby samt Fame omslagen....
|
Ursäkta om jag skräpar ner tråden nu. Men jag måste bara säga att jag verkligen gillar designen :) Hade jag haft användning av den så hade jag köpt den direkt.
|
Är det bara jag som tycker den liknar min design?
http://www.gratisrefill.se |
Ren kopia i mina ögon!
|
Citat:
Sånt fall så anklagar jag Rokkan1 för att kopiera Webbdesignskolan.. Då dom använder samma rutor runt sina texter.. Så jävla dumt att ens lägga kraft på den där kommentaren Rokkan1... Om de inte handlar om att du håller på och lägget ur smygreklam..? |
Freddiefredd: Har ganska nyligen ändrat färgtema och lite småändringar och den var betydligt mer lik då, eftersom den var mörk förut.
Men jag vet till 99% att det är någon som bett trådlös att designa något likt min sida. I rewardvärlden handlar allt om att kopiera alla andra, det är ständigt en massa sådant. Det är inte första gången precis. Sidorna har samma koncept, menyerna är lika från första fliken till chatt. Vad jag vet så finns det ingen rewardsida i sverige just nu med chatt mer än gratisrefill (ingen jag sett, och jag vet om dem flesta). * 6 menyflikar är lika, samma text samma ordning. * Samma upplägg för undersidorna. * Funktioner såsom "Lajv" som de flitigt diskuterats om att införa på GratisRefill. * Mycket liknande inputs * Liknande H-taggar. |
Rokkan, du har lite fel fast jag kan förstå dig. Kan ju hända att han tittade på flera sajter när han byggde sidan. Han säljer ju en .psd vilket betyder att han designat den från grunden.
Det är som att säga att volvo kopierar audi för bilarna ha liknande färg, 4 hjul, instrumentpanel, ja du förstår- |
Det var jag som skulle ha en design, men blev inte nöjd.
Jag kan med 100% säkerhet säga att jag inte har sagt åt han att kopiera din sida Rokkan, men ja är jävligt glad att du sa till om detta, vilket gör mig på ännu bättre humör eftersom ja inte accepterade designen, eller desigern överhuvudtaget. Sjukt dålig stil utav Trådlöst då detta hade varit en design som hade använts flitigt om jag hade accepterat den. Men men, nu vet man, använd bara pålitliga designers! Sen Trådlöst, du kan väl åtminstonde ta bort logan, eller iaf VinnFilmer.se innan du försöker sälja en design?! |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:58. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson