![]() |
Tjena
Jag har en sida med relativt bra trafik. Ca 55-60.000 unika besökare/mån Över 1.200.000 sidvisningar/mån Det är dock inte en särskilt klickvänlig sida så jag skulle vilja ha CPM-kampanjer på sidan istället. Vart hittar jag de bästa? Är medlem här: CJ - Inget sådant? Double - Knappt något sådant heller? ValueClickMedia - ? Precis loggat in för första gången och hajjar inte riktigt hur deras system fungerar än... Vad skulle ni rekommendera annars? Sidan: http://www.svenskatabbar.com/ |
Generellt sett ger CPM-annonsering ganska dåligt betalt. Är din sida inte klickvänlig så genererar den troligtvis tyvärr inte heller trafik som CPM-annonserare är speciellt intresserade av. Musik är en svår bransch numera. Jag använder mig visserligen av ett CPM-program (kombinerat med klick dock) som fungerat bra men de är helt inriktade på den engelskspråkiga marknaden.
|
Den siten var jag inne på när jag letade ackord : )
Hitta en säljare och låt denne sälja mot musikinstrumentbranschen Men med 20 sidvisningar per besökare lär du inte kunna få ett högt CPM |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson