![]() |
Mikkelsen Media Aps är ett av de största nätverken i Danmark och
sedan en tid har vi varit aktiva även i Sverige och Norge. Nu är det dags att ta steget fullt ut och öppna marknaderna på allvar. Mikkelsen Media erbjuder alltid attraktiva kampanjer med fördelaktiga provisioner, i många fall finner du vissa kampanjer endast hos oss. Vi har ett flertal unika kampanjer som ligger för "launch" i vårt system. Vi söker nu efter nya partners i Sverige och Norge som vill växa med oss och om du ansluter dig till Mikkelsen Medias Affiliate nätverk så får du en gåva från oss så snart du börjat leverera. Vi ser också till att du ska trivas hos oss genom VIP förmåner för våra partners. Välkomna! Bli Partner, skicka dina uppgifter till [email protected] http://www.mikkelsenmedia.se |
Inte meningen att man ska marknadsföra sig på det sättet här.
Citat:
|
Timofey - Anser att affiliateprogram ska kunna få visa upp sig på Wn utan att bli
konfronterade om egenreklam... Precis som alla andra program tipsar om sig själva här, ska även denna affiliatepartnern få lov att visa upp sig här. Skärpning. |
Citat:
Så till din fråga, vi har ett antal kampanjer riktade till Svenskar redan och en hel del i pipelinen. Så eftersom jag är en man av ordning... Skicka mig ett mail så får du ta del av dem... Mikkelsen Media |
Jag skulle kunna tänka mig att ha annonsera från era partners på mina sajter och även göra reklam via er. En viktig fråga:
Accepterar ni erotiska sidor? Då menar jag inte en sida med bara en massa bilder utan mer community. |
Citat:
Mikkelsen Media |
Hur blir man affiliate? Hittar inte på sidan.
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Vi har inte fört in alla saker från det Danska systemet ännu, utan vi vill ha en fungerande struktur på allt från början. Jag kan förstå en viss frustration över att det inte finns något formulär, men kanske kan det faktum att vi inte dras med en massa kostnader kunna komma våra partner tillgodo. Och trots allt behöver vi ju bara registrera dig en gång. Ni är också välkomna att slå en signal till oss på 08-588 341 70 så ska vi vara så behjälpliga som möjligt. Utan er hjälp och ert engagemang kommer vi inte att lyckas. Mats |
Citat:
http://www.mikkelsenmedia.se/partner.php Mats |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:38. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson