![]() |
Vi blev inspirerade av vibyggerhus.se (credz!) och skapade en liknande site, fast för sex/lust/snusk/erotik-bloggar.
www.lustbloggar.se All feedback (design, SEO, användarvänlighet) mottages gladeligen! |
I Internet Explorer (7) och Opera syns en extra scrollbar till höger om loggan.
Bild Har inte kollat SEO:n så noga men jag hittade ingen H1-tagg, H2 används dock. Jag tycker heller inte att ni inte behöver använda parenteserna i kategorierna. I så fall borde det även stå "Singeltjej(er)", och det blir problem med killarna "Singelkille(ar)" Sen irriterar jag mig lite på versal begynnelsebokstav mitt i fras/mening, "Lägg till Din lustblogg. Vi slutade upp med "niandet" i Sverige för decennier sedan :) I övrigt väldigt snygg design tycker jag! |
påminner ju en hel del om lustfynd måste jag säga hehe
annars så vill jag bara passa på att säga sluta spamma mina svenska sexbloggar med kommentarer som " Besök även lustbloggar" ca 200 kommentarer om dagen |
kw_wasabi,
scrollbaren ska nu vara borta, dock så ser rankingen fortfarande konstig ut i ie7 :-/ working on it.. H1 används på alla sidor utom framsidan. Har ersatt (a) med a och det står nu "Lägg till din blogg" :) credz för designen går till http://www.grafixstudio.se/ knullis, jo, det är ju en del av vårt fina lustnätverk, så kanske inte så konstigt :) Spamma och spamma. Vi bjuder in sex-/lustbloggar till just lustbloggar.se. Du får helt enkelt sluta att ha så många sexbloggar ;) |
Citat:
Scrollbaren är borta för mig med.. :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:05. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson