WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Köp & Sälj (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Säljes: Ullaredsresor.se (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=34155)

elitasson 2008-12-28 12:10

2 bifogad(e) fil(er)
Hallåj

Säljer nu UllaredsResor.se.

Har haft sidan nere ca 1-2 månader nu under November och December.

Sidan är en sökmotor för Bussresor till Ullared. Uppgifterna är hämtade, med tillstånd, från Gekås egna hemsida.

Admin-delen:
- Bild 1
- Bild 2
- Bild 3

Jag kommer även lägga in resterade bussbolag som finns att tillgå från Ullareds hemsida, innan försäljning.

Inga intäkter.

Startbud: 250 kr + överlåtelse för domän (~149 kr).
Auktionen avslutas 24 timmar efter sista budet kommit in. Jag kommer hålla tråden uppdaterad.

Inget köpt-nu pris.

Fråga på om det är något ni undrar.

Nicklas 2008-12-28 12:24

Kan meddela att sidan inte funkar med IE.

elitasson 2008-12-28 12:31

Citat:

Originally posted by Nicklas@Dec 28 2008, 12:24

Beror på vilken version du använder. Med IE 6 funkar den inte korrekt, men med IE 7 funkar den bra.

Andreas Bard 2008-12-28 16:45

Då inleder jag med startbudet på 250 kr.

tartareandesire 2008-12-28 17:00

Varför har du inte låtit sidan köra vidare i november och december?

När jag sökte på en bussresa så fick jag en träff med priset 0 kr och när jag klickade på bussbolaget blev det en tom sida. Är det buggar?

Nicklas 2008-12-28 17:08

Citat:

Ursprungligen postat av elitasson
Citat:

Ursprungligen postat av Nicklas

Beror på vilken version du använder. Med IE 6 funkar den inte korrekt, men med IE 7 funkar den bra.

Självklart är det IE6 som inte funkar, rätt dåligt tycker jag.
Kan tänka mig att målgruppen för Ullaredsresor så används det nog övervägande ie6 och ie7.

elitasson 2008-12-28 17:15

Citat:

Originally posted by tartareandesire@Dec 28 2008, 17:00
När jag sökte på en bussresa så fick jag en träff med priset 0 kr och när jag klickade på bussbolaget blev det en tom sida. Är det buggar?

För jag testade att ta in intresseanmälningar istället i ca en vecka, bara för att testa. Sen var jag för lat för att ändra tillbaks, så jag stängde istället ner sidan.

Vilket bussbolag var det som buggade?

Aktuellt bud: 250 kr - Auktion avslutas 16:45 29 Dec om inga andra bud kommer in.

tartareandesire 2008-12-28 17:46

Citat:

Ursprungligen postat av elitasson
Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire

För jag testade att ta in intresseanmälningar istället i ca en vecka, bara för att testa. Sen var jag för lat för att ändra tillbaks, så jag stängde istället ner sidan.
Aktuellt bud: 250 kr - Auktion avslutas 16:45 29 Dec om inga andra bud kommer in.

Hm, var det en omständig ändring? =)

Reagerade kanske mest på priset 0:- iofs men bussbolaget var LE Resor / KB Nöjesfixarna. Det är url:en som blir fel helt enkelt med snedstrecket, du kör väl mod rewrite där förmodar jag.

ställan 2008-12-28 18:29

400

elitasson 2008-12-28 20:51

Citat:

Citat:

Originally posted by -elitasson@Dec 28 2008, 18:15
Citat:

Hm, var det en omständig ändring? =)
Reagerade kanske mest på priset 0:- iofs men bussbolaget var LE Resor / KB Nöjesfixarna. Det är url:en som blir fel helt enkelt med snedstrecket, du kör väl mod rewrite där förmodar jag.

Om där står 0kr, så beror det på att jag ej funnit några prisuppgifter för bussbolaget. Men ska slå en kik på mod rewriten.

Aktuellt bud: 400 kr - Auktion avslutas 18:29 29 Dec om inga andra bud kommer in.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:14.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson