![]() |
Tjenare!
hittade just denna sida http://highestpaysurveys.com/ där man kan få betalt för att delta i undersökningar, men jag undrar om det finns någon bra sida eller någon som känner till ett bra sätt att få betalt genom att delta i undersökningar även för oss svenska användare? för så som jag förstått det riktar sig denna sida till den amerikanska marknaden. |
Jag hoppas man inte missar det lilla längst ner på sidan. Om jag förstår texten rätt så är det en lista dom innehar för massa andra ställen som har undersökningar, eller har jag helt fel?
|
Ciao, zapera, dinåsikt?
|
hmm ska se jag har nån jag precis fick tips om..mailade o frågade igen vad den hette ..återkommer med svar
|
Vadå få betalt? Man får betala vad jag kan se. Sen kan man få en rabattkupong i bästa fall.
Luktar scam lång väg enligt mig. |
Är det här WN 2009?
|
Panelen.se, Åsiktstorget. Men cashen är inte värt jobbet direkt...
|
Zapera är helt värdelöst enligt mitt tycke. Man kan lösa in "poängen" mot lotter..och chansen är lika stor som att vinna miljonen på lotto.
|
Enda som verkar bra eller i alla fall som fungerar perfekt är Panelen.se. Därifrån har jag fått hundratals kronor på KORT tid.
|
Håller med AnOnYmUs, har varit med hos Zapera ett längre tag och löst in ett stort antal poäng mot lotter, utan resultat. Alternativet är att byta in poängen mot små onödiga prylar som man inte har nån nytta av.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:07. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson