![]() |
Hej!
Jag tänkte höra ifall någon av er känner till någon plåt/lack-verkstad i Stockholmsområdet med FRI-lånebil. Letar efter en verkstad som kan låna ut en bil medans dem repererar vår egen. Måste vara Volvo-licenserad verkstad tydligen, enligt försäkringsbolaget. Tack för svar. Länk: Dessa hade inte fri-lånebil! |
Det är rätt ont om plåtverkstäder för volvo över lag. Du får väl hyra en minibil från Statoil eller OK för 250 kr/dygn eller nåt.
|
jo men 250kr/dygn, bilen ska vara borta 2 veckor. Lika bra leta lite extra då antar jag ;)
|
Är den krockskadad? När bilen blev krockad fick jag lånebil, enda som betalades var bensinen för min del.
Resten tog försäkringen. Nu var bilen helförsäkrad. #edit: Blev påbackad, så felet var ej mitt. |
Vill bara upplysa dig om att länken var felaktig.
|
Citat:
:S |
Ingår inte lånebil i din försäkring så tror jag du får leta länge innan du hittar en plåtverkstad som ger dig lånebil medans jobbet utförs.
|
Citat:
Den faktiska merkostnaden frösvinner inte om verksan står för kostnaden primärt, de lägger ju på det på priset av reparationen. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:44. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson