WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Feedback (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Nytt T-Shirt projekt pågång (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=33660)

ledstrom 2008-12-02 10:03

Hej!

Jag och min kollega har nu startat www.whyfriday.com idén är inte unik och vi påpekar inte att vi är först ut med det men gärna lite konstruktiva kommentarer vore roligt!

En snabb beskrivning om vad det är:
WHY FRIDAY fungerar som en ständigt pågående designtävling som hela tiden accepterar nya bidrag. Varannan fredag utser vi en ny vinnare vars T-shirt design skickas till tryckeriet för att sedan börja säljas via vår webbshop. Skaparen av den vinnande designen blir självklart belönad!

Tack på förhand!

Captain Thailand 2008-12-02 10:18

Hej,

Snygg sajt, fina bidrag till tävlingen och trevlig idé tycker jag spontant. Kul också att vinnaren får ett pris.

Ni på Leetab kan det ni sysslar med. Ingen tvekan om det.

stakes 2008-12-02 12:42

Ah påminner mycket om threadless.. bra affärsidé, snygga tröjor.

me like.. thumbs up!

najk 2008-12-02 12:58

Jag hade gärna sett en prenumerationstjänst, fast en tshirt i veckan kan va lite väl saftigt för plånboken även om det vore kul... Sen vill jag ju kunna beställa ett mail när tshirten är upptryckt i samband med texten "Tyvärr har vi inte tryckt upp den här tröjan än. Men håll utkik efter den."

ledstrom 2008-12-02 13:18

Hej tack för dom snälla kommentarerna!

Svar till najk:
Jag har sedan begynelsen förespråkat att vi ska ha någon typ utav prenumerationstjänst, vi trycker juh "bara" upp varannan vecka nu i början, kanske en T-Shirt per månad vore något? Skulle du vilja betala via AutoGiro, hur länge skulle du vilja binda upp dig? Och vad får det kosta..

Tack återigen! ;-)

mcfluff 2008-12-02 13:48

Fin layout och kul idé.

Ska nog skicka in några illustrationer jag gjort :)

ledstrom 2008-12-02 13:54

Citat:

Originally posted by mcfluff@Dec 2 2008, 14:48
Fin layout och kul idé.
Ska nog skicka in några illustrationer jag gjort

Jag ser framemot det McFluff ;-)

najk 2008-12-02 15:37

Citat:

Originally posted by ledstrom@Dec 2 2008, 13:18
Jag har sedan begynelsen förespråkat att vi ska ha någon typ utav prenumerationstjänst, vi trycker juh bara upp varannan vecka nu i början, kanske en T-Shirt per månad vore något? Skulle du vilja betala via AutoGiro, hur länge skulle du vilja binda upp dig? Och vad får det kosta..
Tack återigen ;-)

Två per månad är väl ok egentligen, 300 spänn kanske (för bägge)? betala mot faktura vore väl lämpligt även om det ju kan bli problem. Kontokort är väl bra med, autogiro och jag är inte direkt kompisar, e-faktura är grejer det...

Jorma 2008-12-02 17:30

Clean design! Bra jobbat.

Erik Stenman 2008-12-02 18:01

Klockrent. Men jag har letat ganska länge nu efter var jag kan se vilka tröjor som går att beställa. Blir verkligen sugen att köpa. Med andra ord fungerar sidan utmärkt.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:40.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson