![]() |
Ursakta om fragan har varit uppe forut men jag kunde inte hitta nagot svar, jag registrerade igar en doman (.co.uk) hos loopia men den har fortfrarande inte gatt igenom???
hur lang tid ska det ta igentligen, sist jag reggade en ..co.uk sa gick det ignom pa en g, detta var dock ej loopia... (ps snalla skicka inga lankar till "letmegooglethat" eller "justfuckinggoogleit" osv :P) |
Hur lång tid har det gått då? När registrerade du? Har du betalt? Vilket betalmedel?
|
Jag registrerade Domanen igar kvall, har ej betalt en, eftersom vid regisreringen sa sa dom att dom skulle skicka faktura till min email (har ej fatt denna en) dar jag kan betala
EDIT: sluta leka vid dator nar u e trott :$ gick in pa loopia kontot och hitade fakturan dar |
Säger sig själv, dem regga den inte förens den är betald.
Bra att du hittade den tillslut. |
JApp lite trott har :$, allt e betalt och vantar bara pa att dom sak regga den nu :S, trodde detta skedde pa en gang :(
"Domännamnet är ännu inte aktiverat " men det kommer vall snart... Tack for hjalpen iallafall :) |
Tar upp till 5 bankdagar innan loopia fått in din betalning och kan genomföra registreringen. Därav rekommenderas bankkort alltid vid domänregistreringar.
|
Jag har en helt galen idé som kanske kan lösa ditt problem:
1.) Ring Loopia 021-12 82 22 2.) Tryck 2 (ekonomi och fakturafrågor) 3.) Fråga hur lång tid det tar. Lycka till! case closed... ;) |
Citat:
|
TBH sa har loopia antagligen en FAQ angande detta, hittade dock ej nagot svar, intresand dock ar att i deras panel sa star det fortfarnade att
" Domännamnet är ännu inte aktiverat " aven fast dom tog pengarna ur mitt konto igar, samt om man gar till 123reg sa star domanen dar som ledig fortfarande :| kanske skulle regga hos ett annat ombud i fortsattningnen, eftersom jag trodde bara att dom tog pengar nar dom faktiskt genomforde registrering... |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:59. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson