![]() |
Nu är jag snart klar med min nya mobila prisagent. billigast.mobi
Efter som det är min första mobila sida så vill jag gärna ha kritik på navigering osv. Om ni testar via en mobil och hittar något konstigt, skriv vilken mobil modell ni har. |
Jag tolkar det som alla blri förstummade när dom kommer till sidan, det måste ju vara bra :)
|
SE W902
* Söksidan har fel länkar till hjälp samt om billigast. * Fyrkanterna 1, 2 samt * (grå ruta) ligger lite ovanpå varann. Fungerar ej klicka på tangenter för komma dit om det nu är meningen? * Söker man på ngt som inte ger en träff skrivs det ut "1" mystiskt. Säker sidbläddringen som inte borde synas. * Söker jag på skönhet får jag upp fel text i 1a träffen. Ex står "- Bokus bokhandel</title> <meta http-equiv="Content-Type" conte...." * Likaså har du fel teckenkodning på titeln på den sidan Annars verkar det fungera bra det lilla jag hann kolla :) |
Tack!
Citat:
*Fixat, detta fungerar på vissa modeller, dotmobi rekomenderar att man har det så man får väll hoppas det blir en standard. *Fixat *Fixat *Fixat Det låter ju bra att det var bra annars. |
Finns där endast böcker och filmer?
Lyckas inte hitta någon hårdvara. |
Det är böcker, musik, film & spel. :) förlåt
|
Inga problem som helst med iphone.
Dock är den sååå trååkig att min iphone nästan krashar i protest :( |
Citat:
|
Inga problem som helst med Lg ku990.
Dock är den sååå trååkig att min mobil nästan krashar i protest ;) Hjälp sidan ser lite rörig ut dock. |
Hmmm... det är tråkigt att höra att era telefoner inte tål lite funktionella sidor... :)
Tack för testet, ska kolla på hjälpsidan. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:27. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson