![]() |
Måste klicka i över 1000 rutor (check boxes i ett formulär) och undrar om det finns något browser-kommando att få alla de checkade på en gång?
Skall göra detta ett antal gånger och att klicka i 1000 rutor flera gånger om är inget jag har lust att göra ..... någon? |
Du kan prova att ladda ner Grease Monkey-scriptet "Check Range" som gör det möjligt att klicka i alla checkboxes i ett visst område om du håller in shift. Klicka en box, håll in shift och scrolla längst ner och klicka så brukar alla boxar klickas i.
|
Sorry. Glömde skriva att jag nog är begränsad till IE i det fallet, då Firefox inte är installerad där jag skall använda detta. SKall se om jag kan installera det, men är lite osäker.
|
Du skulle kunna skriva ett javascript: i adressfältet. Någon rolig loop eller liknande
|
Citat:
|
Jag har blivit kär i autoclickextreme.com för tråkiga jobb som måste göras flera gånger om och om igen.
|
Citat:
|
Citat:
edit: Sedan kan man höja hastigheten :) |
Ja, jag hittar nog inget annat. Blir att börja klicka för hand :(
|
Vet inte om det är sent eller om jag av någon annan orsak inte hänger med :) men om man bara kan kopiera det man redan gjort, vad är syftet med att göra det fler gånger? :) kan du ge nåt exempel? Skulle vara bra annars om man kunde låta den fylla db från en textfil med 50 000 rader :) Det är just det jag håller på med nu och det är långtråkigt :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:14. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson