![]() |
Jag har ganska många domännamn. Dessa är i dagsläget utspridda hos flera olika aktörer, bl.a. Binero samt Loopia.
Det vore intressant att höra om ni har något system för att administrera era domännamn, hur ni löser allt med IIS osv. Råd mottages tacksamt :) |
com/org/net/info/...
Administreras från eget konto på eNom se Administreras genom IIS. Efter nyår kanske någon annan. nu Administreras genom Loopia. Trist bar att de inte kan månadsfakturera. För att hålla reda på domäner, tider, använder jag programmet Domain Punch. |
Alla domäner utom en ligger hos binero, så en Ctrl+f i firefox duger. Funderar dock på att skapa en mysql databas med något litet fult gränssnitt i php.
|
Rekommenderar verkligen domain punch Pro, den nya versionen är suverän!
Jag har drygt 3 tusen domäner i det programmet och jätte nöjd! |
Citat:
så överlägsna i pris att vi hittills accepterat detta. Ett varningens ord. Håll mycket god egen kontroll på era .nu domäner hos Loopia. Vi har haft en del problem med domäner som av någon anledning halkar utanför deras system. |
På tal om detta, vet någon vart man kan skaffa ett $7,95 eNom konton? Så att man kan ha alla sina domäner på samma plats..
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:46. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson