![]() |
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3520203.ab
Vad tror ni händer nu? Känns osannolikt att hon skulle lämna bloggen åt sitt öde helt? Gästbloggare? Kanske blir detta en omstrukturering av blondinbella.se? Kanske inte helt off-topic, om moderator tycker inlägget passar bättre under nyheter eller annat, så flytta det gärna. |
Tror ni detta är ännu ett PR-trick? Eller så har hon gått in i väggen helt!
Kommer skapas en del artiklar om detta framöver. |
Åh gud vad skönt.
|
|
Skitsnack att hon tar time-out, aldrig aldrig i hela världen att hon skulle göra det.
Detta är bara ett PR trick.. *HEJ HÄR FINNS JAG JAG ÄR SIOSÅ* *HEJ GLÖM INTE BORT MIG NU har jag blivit sexuellt trakasserad också!!* *JAG SKA SLUTA BLOGGA :(:(:(:(* *JAG BESTÄMDE MIG FÖR ATT INTE GE UPP* *blablaba (ännu mer tid på scenen)*... Hon har ju trots allt b.la Sveriges fd googlechefer bakom sig. Allllt är nog genomtänkt. my 2 cents.. EDIT: Fatta hur mkt gratis reklam hon får genom att massa dumma tidningar skriver att hon ska sluta skriva... som HM diskret påstod när dem blev anklagade för barnarbete *all reklam är bra reklam*... |
Jag tror mycket väl att hon kan ha tagit en timeout, det lär nog ha tärt ganska hårt på henne att hålla sig så aktuell som hon gjort. Ett bra val av henne och eftersom jag verkligen verkligen verkligen hatar hennes blogg så är det två flugor i en smäll.
|
Så trist, vart ska jag nu få mina mode-råd ifrån? :(
|
Kanske fd Googlechefen bloggar vidare i hennes namn då tills hon har semestrat klart hehe
|
Johan H: Hennes pojkvänn Storstadspojken aka. hajmannen (http://storstadspojken.se/) kanske hade varit ett bättre alternativ redan från början :) Av ditt nick att döma är du ju inte av den kvinnliga sorten.
Btw: Trodde aldrig att blondinbella skulle kunna hitta någon som verkar helt blond i jämförelse med henne. Men se, ack vad fel jag hade... |
Vem fan bryr sig om en dum blondin slutar blogga?...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:17. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson