![]() |
Jag undrar om någon har erfarenhet av att köra något annat annonsprogram (ej affiliate) än Adsense på svenska webbplatser?
|
Admatch på tradedoubler?
|
Jag har hyfsat stor erfarenhet att köra de flesta annonsprogram. Jag har lagt ner mycket tid till alternativ av flera förklarliga själ, men har inte lyckats alls att köra något annat än Adsense. Det bästa jag lyckades med var att komma till en 30%-ig inkomst av Google Adsense.
Idag kör jag enbart Adsense på min svenska del. Jag provade admatch men tog bort det pga 3 saker: 1. Matchade dåligt 2. Laddade segt 3. Gav dåligt med intäkter Det är möjligt att det är bättre nu då jag testade i juni/juli. Isåfall är adoperator bättre. |
AdOperator
|
Tyvärr finns det mig veterligen inga andra nätverk än Tradedoublers Admatch och Adoperator. Problemet med Adoperator är att de har för få annonsörer.
|
Bumpar tråden och ställer samma fråga igen.
Finns det nu för tiden några bra alternativ till Adsense i Sverige? |
bidvertiser finns väl på svenska , eller ??
vettigt alternativ. |
Bumpilibump...
Någon som vet om det har hänt något under solen? Jag menar ett någorlunda värdigt alternativ till den allsmäktige Googles annonseringsprogram. Jag blev som man kanske kan lista ut utkastad ur himmelen barskrapad och naken :P Gudarnas vägar äro outgrundliga |
Varför blev du utkastad?
och är det enbart att ansöka igen? |
Dom ville väl göra ett sk statement?
eller vad vet jag.? Som orsak gav dom mig en rolig förklaring att det stred mot Google adsense "andemening" |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:04. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson