![]() |
Hejsan. Adfair har tagit bort 4/5 av mina pengar från 3 månader idag. Jag har inte fått någon förklaring eller någonting.
Adfair är väldigt oseriösa man får inte pengarna förens 45 dagar + upp till 6 veckor efter man tjänat pengarna. Ville bara varna alla. |
Vad sa de när du frågade dem vad som hade hänt?
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
Har ingen erfarenhet av Adfair men i andra nätverk dras provisionen ibland tillbaka om slutkunden har dragit tillbaka sin order. Kanske något liknande som hänt dig?
|
Utan mer information kan jag tyvärr inte se vad som hänt.
Tag kontakt med mig så skall jag kolla varför din ersättning reducerats. Skicka mig ett mail med dina kontaktuppgifter samt i vilket namn ditt konto är registrerat, så återkommer jag till dig snarast. Skicka mailet till [email protected] |
Vad är status på detta?
|
Även jag har blivit av med pengar, dock efter att jag anmält onormal aktivitet på en klick-kampanj. Det jag saknar är ett meddelande att det var denna onormalitet som justerats.
|
Självfallet utbetalar vi den ersättning som våra medier är berättigade till. Nu kan jag dock inte svara på varför ersättningen reducerats i detta fall. Jag lovar att Ni kommer att få en fullständig redogörelse på just Ert konto, om Ni mailar oss med alla Era uppgifter.
Vill också tillägga att vi har drygt 110 aktiva kampanjer idag med mkt bra ersättning. Gå ex. in och titta på Månadens Bok en av våra senaste kampanjer. Maila oss om Ni har några frågor kring Ert konto, så lovar vi att Ni får direkt respons. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:05. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson