![]() |
Jag vet inte om jag nu skriver detta i rätt forum här på sidan.
Ber om ursäkt annars om jag skriver på fel ställe. Nu är det såhär. Jag tänkte skapa ett forum. Men det jag har problem med är att komma på vad forumet skall handla om. Hade tänkt mig nått som alla skulle gilla. Problemet är ju det att alla gillar olika saker. Sen är det att jag inte vet vilket forum i ASP jag ska ladda ner. Det finns ju en hel del att välja på. Självklart köper jag "licens" på själva forumet. Det kanske blev lite rörigt så har kommer kortfattade versionen med vad jag behöver hjälp med. 1. Behöver hjälp med ideér om vad forumet ska handla om 2. Behöver hjälp med att välja ett forum i ASP man kan ladda ner. Tack på förhand. // Namn: Erik webbnamn: Pontii |
Starta ett forum som handlar om något som intresserar dig. Om du inte kan komma på något sådant ämne så bör du heller inte starta ett forum.
Varför välja ASP? Finns många bra PHP-alternativ. |
|
Citat:
Det är många som verkar starta sajter för själva sakens skull, det blir nog sällan bra. |
Om du ska lyckas med något så starta ett forum som bara några få gillar, dvs något nischat. Det ska helst inte finnas ett forum inom denna nisch.
Ska alla gilla forumet och hitta något så finns ju redan flashback m.m. och du kommer aldrig ha en chans att slå dig in utan en stor mediakoncern som backar dig. |
Du börjar vid fel ände, du måste ha ett ämne för att skapa ett forum, inte skapa ett forum och "tvinga" in ett ämne. Om du inte har ett ämne så finns det heller ingen anledning att skapa ett forum.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:58. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson