![]() |
Säljer dessa domäner samt innehåll.
mortage-information.info www.travel-to-thailand.info travel-to-bangkok.info Dessa domäner la jag upp för att prova på adsense. Inkomster, ca $80 sedan jag la upp dom december 2007. Har inte marknadsfört dom eller dylikt. Har ingen statistik över antal besök. Har köpt design & bilder, text till dessa tre domäner. Domänerna är registrerade hos namecheap, free push till ditt namecheap konto. Auktionen avslutas 14/9 kl 19:00 Buda helst i tråden. Reserverar mig för försäljning om jag anser att sista budet är för lågt. Start bud 400 kr, exkl moms. Innehar F-skattsedel. |
För att förhindra massa snack, så visar det sig att texterna på dessa är mer eller mindre kopierade från andra sajter.
Köpte design, text och bilder i denna tråd http://forums. digitalpoint. com/showthread.php?t=386126&page=2 Fick vetskap om detta från en medlem här på wn, tackar för att du sa till. |
Sjunker ditt förväntade bud då texterna är stulna? Mycket av värdet ligger trots allt i texten.
Kan i alla fall börja med 500:- Edit: Kan du tänka dig att sälja dem en och en? |
Ärligt talat så har jag bestämt mig för att endast sälja domänerna + designerna, ej texterna.
Till ev köpare så är det endast domänerna samt designerna som säljs. Om ev köpare använder sig av texterna så är det upp till den personen. Jag har ingen större lust att sälja stulna texter, har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det. Jag hade tydligen google analytics inlagt på sidorna som en vänlig medlem här påpekade. Har kollat på statistiken och den är obefintlig, ca 2000 unika per sajt, totalt sedan starten december 2007. Så jag sänker startbudet till 300 kr exkl moms för alla domänerna + designerna. Hoppas att ni som har lagt bud har förståelse för detta samt att ni får börja om med buden. Auktionen förlängs till 17/9 kl 19:00 |
Jag kör på ditt startbud då, 300kr bjudet.
|
Citat:
Om du hade raderat/bytt ut texterna omgående efter att du fick informationen så hade jag applåderat. Nu blev det en ytterst ifrågasättande kommentar istället. |
Tack för ditt påpekande Pitpull, jag sitter just inuläget och håller på med detta. Jag inte haft tid förren nu, har varit iväg och badat med familjen. Antar att man får en kommentar liknande detta (Varför gjorde du inte det igår då?). Hade vänner på middag hos oss.
|
Citat:
Starkt och mycket rejält gjort av dig. Keep up the good work! |
Nu, är det klart. Har tagit bort texten på sidorna.
|
1. Du borde plocka bort adsense omgående för att inte riskera att sidan bannas.
2. Det är inte särskilt bra ur seo-synpunkt att sidorna nu står praktiskt taget tomma, vilket som du kanske förstår är anledningen att jag är intresserad av sidorna. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:41. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson