![]() |
Hejsan!
Säljer mitt webshop skript som ligger och skräpar, anledningen till att jag säljer det är för att jag behöver snabba pengar. Lite information: Byggt i ASP och kör mot Access databas. Man kan välja om man vill skicka mail med CDONTS, CDOSYS eller Jmail, man kan välja om man vill ladda upp med aspSmartUpload eller ASPUpload. Annons finns även på blocket: http://www.blocket.se/vi/17051903.htm?ca=11_s Köp nu pris: 7000 kr Budgivning startar på: 1500 kr Budgivning avslutas 2008-09-08. Jag har rätt att neka det högsta budet om det inte är tillräckligt. |
lite mer information om själva koden skulle vara bra för de som eventuellt är köpsugna.
Egenkodat? Färdigköpt? Det finns nämligen en drös shoppar kodade i asp mot accessdatabas som är allt annat än välskrivna |
självklart har jag kodat det själv, det är tyvärr inte byggt i DAL men ändå välkodat.
|
Citat:
Jag personligen är inte intresserad av skriptet men jag talar nog för många som läser tråden att det hade varit väldigt intressant att veta vilka funktioner. Definitionen "många" när det kommer till funktioner och webbshop är ingen bra kombination, om man då inte redogör vad som finns. Lycka till med försäljningen! :) |
En demobutik hade varit på sin plats tycker jag, så man kan testa funktionaliteten.
Du tappar nog många intressenter när man inte kan prova på studs. |
jag hade ett webbhotell hos web10 med asp stöd förut, det är numera i php så jag har tyvärr ingenstans att lägga upp det. Kom gärna med förslag om ni vet något bra som är gratis.
|
Jag är ev. sugen på att köpa, du kan ju alltid slänga upp det på din burk, kör med XAMPP, enkel och snabb installation.
|
jag har min egna localhost @ IIS men det funkar inte att komma åt för andra, har blockerat för egen säkerhet. Kan slänga upp några prints om det är av intresse.
XAMPP är ju för PHP (?) |
Köper aldrig något jag inte får testa först.
|
Citat:
Vad jag kunde se på bilden på blocket (http://195.149.144.149/images/66/6602576811.jpg) så påminner den om ett skript någon skulle göra och sedan lägga ut gratis på nätet, denna sida stötte jag på för 1½ år sedan och tyvär kan jag ej adressen längre. Hur kan du bevis att det är du som har skapat den? för vad jag kommer ihåg så var den kodad i asp och Access databas, den såg till och med nästan ut som den du har på bilden det enda minus är loggan som du har och som den inte hadde. Citat:
EDIT: programmet heter Abyss Web Server X2 2.5 <-- inte den bästa på marknaden men fungerar så länge för detta. Citat:
Men jag avstår så länge det inte finns demo och bevis på att han äger koden, man vill ju inte slänga pengar i sjön |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:20. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson