![]() |
Jag har ett förslag, tryck ner alla jobba-gratis-maila-mig-poster i nån slaskkategori och behåll de seriösa förslagen i den här delen.
En kapsylöppnare, det tar fan i mig priset. Vad sägs? |
Tycker det med, de ska inte vara här på wn...
|
Helt rätt! Här är vi KOMMERSIELLA och tjänar pengar :angry:
Det där lät kanske lite väl aggressivt men jag förmodar att de allra flesta vill tjäna pengar på sina sajter, då får man också vara beredd på lite utgifter. |
rätt! men det är inte alltid man behöver ha betalt i pengar..
Man kan ju utbyta tjänster med.. Jag kan t.ex tillverka nåt i utbyte mot annonsplats etc. Men tjänsterna måste ju vara likvärdiga - båda parter ska ju gå ur en affärsuppgörelse som vinnare. Och ja en kapsylöppnare är lite taskigt.. Jag hade uppskattat en plats på en "credit-lista" mer.. Just nu hinner jag dock inte med några gratisarbeten |
Ingenting är gratis...
|
På tal om att jobba gratis och sånt...
Jag kommer nog att få anställa en person (som kommer att få lön i form av svenska riksdaler), som ska utveckla en webbsida till mig. PHP, MySQL, XML ska den utvecklas i. Intresserade kan kontakta mig på [email protected] |
Lustigt för jag tänkte just på det idag på väg hem från skolan med den där kapsylöppnar killen eller tjejen. Här har man ett x antal 100,000.00 kr i studie skuld, en dator för 20,000.00kr osv och så finns det folk som vill att man ska jobba gratis???????
|
ja men inte nog med att man inte får lön man kan räkna på det på detta sättet :
pengar = viktigt kapsylöppnare = inte pengar webutveckling = tid tid = pengar = -pengar Man förväntas alltså i princip att lägga ut pengar för att jobba... går inte runt för mig iaf. |
Jome, jag är helt på din ide med gratis tjafsandet..... Tix gillar din fina Mattematiska uträkning =) :D
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:57. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson