![]() |
F-skatt finns.
Köparen står för överlåtelsekostnader. Köpes styckvis eller alla i ett paket, ingen domän säljs under 100 kr dekorationsmålare.se dekorationsmåleri.se dekorationsmålning.se externhårddisk.se löpsedel.se hagelgevär.se magnetfält.se låssmedjan.se drömmen.se nätbörs.se rymdfärja.se stjärnbild.se föreningsbank.se godståg.se jordnötssmör.se majsbröd.se metspö.se längdskidor.se ämnesomsättning.se våffla.se våfflor.se brännboll.se brevbärare.se knäskydd.se sömmerska.se jordbävning.se persontåg.se solbränd.se bilfärja.se takläggaren.se mattläggaren.se ålderdom.se terrängbil.se tändsticka.se rödbetor.se stjärnkikare.se vägunderhåll.se finlandsfärja.se grävling.se växlamynt.se solbränna.se |
Gratis IDN-domäner rush? :D
|
Citat:
hmm... vill gärna ha tråden on topic.. bud i tråden och via pm mottages. edit: bud på längdskidor.se 200kr + moms mottaget |
Saken är bara den mazada att en IDN domän utan sin motsvarighet utan svenska tecken är inget värt. Den enda som kan tänka sig att behöva det är den som har just motsvarigheten.
|
Citat:
Men som svar på ditt påstående som inte stämmer... en domän är värd så mycket som en köpare är villig att betala för den vare sig det är en idn eller inte. En idn domän är alldeles ypperligt utmärkt för exempelvis SEO och där vågar jag tom påstå att "motsvarigheten" är sämre. Edit: bud på våffla.se och våfflor.se mottaget 300kr tillsammans |
Hur länge håller auktionen på?
|
auktionen stänger 31 augusti kl 24
Köpnu priser: 1 domän 400:-, 2 domäner 600:-, 5 domäner 1000:- |
Köper nu:
löpsedel.se nätbörs.se längdskidor.se ämnesomsättning.se terrängbil.se för 1.000:- Jag skickar PM med mina transferuppgifter. |
Det har hänt lite nu så jag uppdaterar hur det ser ut,
Återstående domäner till försäljning är: dekorationsmålare.se dekorationsmåleri.se låssmedjan.se drömmen.se nätbörs.se rymdfärja.se stjärnbild.se föreningsbank.se godståg.se jordnötssmör.se majsbröd.se metspö.se våffla.se persontåg.se solbränd.se bilfärja.se takläggaren.se mattläggaren.se ålderdom.se stjärnkikare.se vägunderhåll.se finlandsfärja.se växlamynt.se solbränna.se löpsedel.se & nätbörs.se Är reserverade till wwww tillsvidare. |
Jag slänger in 4 nya domäner:
atlasfonder.se högteknologi.se lolclip.se damfrisor.se |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:01. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson