![]() |
Hejsa Alle sammen
Mit navn er Casper Havlykke og jeg er Medie koordinator hos MM medier. Jeg er i Stockholm ons og tors d. 27 og 28 august for at mødes med svenske webmastere fra vores system. Jeg tænkte om der kunne være nogen af jer som har lyst til at mødes med mig ? 100% uforpligtende og 100% uformelt :) Jeg tænker at vi kunne mødes 5 eller 10 stykker. Jeg finder os en lounge hvor vi kan sætte os ned og lade snakken gå. Så giver jeg en kop kaffe eller nogle øl så vi kan hilse på hinanden. Faktisk vil det også være muligt at jeg har et fantastisk tilbud til jer noget som nogen har lyst til ? Venligst Casper Havlykke MM Medier |
Javisst, har du inte tid i Lund också ;)
|
Desværre ikke i denne omgang
Men vi kunne måske arbejde på en tur i københavn for jer som bor lige på den anden side af broen ? :) |
Javisst, det hade varit skoj. PM:a mig din mail eller MSN så kan vi prata där :)
|
Så tager jeg til stockholm imorgen.
virkelig ingen her på forumet der synes det kunne være sjovt at mødes med os, helt uforpligtende ? Vi skal bare hygge os og snakke sammen :) |
Hej alla!
Det är fortfarande öppet att anmäla intresse för den oformella träffen som MM Medier vill hålla med alla webmasters i Stockholmsområdet, som är intresserade av hur vi fungerar, samt hur lätt du tjänar pengar genom oss! Plats meddelas snarast, då vi vet hur många som planerar att delta, och självklart är ingen intresseanmälan bindande, utan bara som riktmärke på hur många vi blir! Hoppas vi ses! Trevlig helg! |
Citat:
Maila gäran tid och plats: [email protected] |
Hej mr gratis bio.
kommer der et par stykker mere så finder jeg et sted :) Ellers giver jeg dig gerne en øl bare dig og mig - så kan du fortælle hvilke projekter du har gang i, og om MM Medier har nogle gode kampagner der vil kunne hjælpe dig til at tjene flere penge :) Nå kl er 02 og er lige ankommet til hotellet i stockholm. God nat alle sammen :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:49. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson