![]() |
Jag säljer en databas med totalt 779 olika horoskop. Horoskopen är kopplade till en viss vecka och stjärntecken.
Ingår i köpet gör även domänerna veckanshoroskop.se och veckanshoroskop.com. Om någon är intresserad av hur horoskopen är framtagna eller har andra frågor får ni jättegärna skicka ett PM till mig så berättar jag mer. :) Varsågod att lägga ett bud. Utgångspris är 400 kr inkl. överlåtelseavgift. Budgivningen avslutas en vecka efter att första budet har inkommit. |
Kan man köpa endast databasen? Vad är isåfall priset för detta?
|
Citat:
|
Jag är också intresserad av enbart databasen...
Men du kan gärna höra av dig i PM ang. framtagandet. |
Bjuder 400:-
|
Auktionen avslutas den 15/8 kl. 17.00.
|
Du äger copyrighten på horoskopen ?
|
Citat:
<!--QuoteBegin--Jonathan P[/i] Hej! Jag har köpt horoskopen. Det är mest one-liners, anpassade för att man ska kunna skicka ut dom via SMS (max 160 tecken).[/quote] (Hoppas det är okej Jonathan P.) |
Tac för det Jonas, då var det inte intressant för min del, tänkte att att det kaske var Jonathan P som hade författat dom för då kanske det hade varit värt några hundra att köpa dom.
779 One-liners kan jag hitta på själv under en månad om jag lägger 10 minuter per dag på det. Hade det varit 4 - 5 meninger per horoskop så hade det varit värt att köpa dom och domänerna för att kanske starta en site. Tror inte att så många här inne tror att horoskop skulle varit riktiga framtagna med med hjälp av stjärnor o.s.v ändå hehe.. Men det finns ju folk som går på det i alla fal och att slippa författa dom själv är ju värd en del ändå, men nu var dom ju köpta och bara one-liners och finns säkert på många ställen till tyvärr. Men dom kan vara värda ändå att köpa för någon så läs inte inte för mycket i det jag själv tycker ;-) |
Citat:
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:15. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson